مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از آمادگی اکثر مساجد استان در شب‌های قدر برای حضور مردم خبر داد و از اقشار مختلف خواست تا برای حضور در مساجد در این شب‌های بزرگ برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۴۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام اسماعیل ، با اشاره به اینکه در قریب 800 مسجد استان اقامه نماز انجام می‌شود، اظهار کرد: اکثر این مساجد آماده حضور مردم در شب‌های قدر هستند.

قبادی با بیان اینکه در چهار مسجد شهر کرمانشاه مراسم ویژه شب‌های قدر برگزار خواهد شد، افزود: این مساجد شامل مسجد جامع، مسجد حاج شهبازخان، مسجد آیت‌الله بروجردی و مسجد النبی(ص) هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه برگزاری نماز جماعت، تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی را از برنامه‌های شاخص مساجد در شب های قدر برشمرد.

قبادی شب های قدر را جزو شب‌های با فضیلت برشمرد و اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم فضیلت این شب‌ها را از هزار ماه بیشتر می‌داند و همه اینها لزوم برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری معنوی از این شب های بافضیلت را نشان می‌دهد.

قبادی سپس با بیان اینکه مساجد در ساعات بین 23 تا دو بامداد شب‌های قدر مجاز به برگزاری مراسم هستند، اظهار کرد: توصیه می‌شود بلندگوی مساجد بگونه ای تنظیم شود تا صدای آن برای همسایگان مساجد ایجاد مزاحمت نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار